Albanian Language
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 1
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 1
Το ΠΕΙ πρέπει να ανανεώνεται κάθε:
kok
5 χρόνια για οδηγούς ηλικίας άνω των 65 ετών.
7 χρόνια.
5 χρόνια.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 2
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 2
Τα κυριότερα μέρη ενός λεωφορείου είναι:
kok
Ο κινητήρας, το πλαίσιο και το αμάξωμα.
Ο κινητήρας, η αποσκευοθήκη και ο χώρος των επιβατών.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης, ο κινητήρας και το πλαίσιο.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 3
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 3
Στο βενζινοκινητήρα η καύση πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρικού σπινθήρα, ενώ στον πετρελαιοκινητήρα επιτυγχάνεται μέσω:
kok
Επαγωγής.
Ηλεκτρικού κυκλώματος.
Συμπίεσης αέρα.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 4
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 4
Όταν ανάβει η ενδεικτική λυχνία θερμοκρασίας (δείχνει κόκκινο) και το λεωφορείο κινείται:
kok
Η θερμοκρασία έχει υπερβεί τους 100°c.
Ο οδηγός δεν πρέπει να χρησιμοποιήσει ψυκτικό υγρό.
Η θερμοκρασία έχει πέσει κάτω από τους 0°c.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 5
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 5
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα μηχανικό σύστημα γραναζιών μέσα σε ένα μεταλλικό κιβώτιο. Ο κύριος σκοπός του είναι:
kok
Η μεταβολή της ταχύτητας κίνησης.
Η μεταβολή της σχέσης μετάδοσης των στροφών μεταξύ του κινητήρα και του στροφαλοφόρου άξονα.
Η μεταβολή της σχέσης μετάδοσης των στροφών μεταξύ του κινητήρα και του κεντρικού άξονα.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 6
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 6
Η καμπύλη ροπής παρέχει τη σχέση μεταξύ:
kok
Της ροπής στρέψης του κινητήρα και των στροφών.
Της ισχύος του κινητήρα και των στροφών.
Της ειδικής κατανάλωσης του κινητήρα και των στροφών.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 7
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 7
Η καμπύλη ειδικής κατανάλωσης παρέχει τη σχέση μεταξύ:
kok
Της ισχύος του κινητήρα και των στροφών.
Της ροπής στρέψης του κινητήρα και των στροφών.
Της ειδικής κατανάλωσης του κινητήρα και των στροφών.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 8
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 8
Στα στροφόμετρα με μεταβλητή πράσινη περιοχή, το εύρος της:
kok
Εξαρτάται από τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα.
Εξαρτάται από την εκάστοτε ταχύτητα.
Δεν εξαρτάται από την ταχύτητα.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 9
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 9
Η απόσταση ακινητοποίησης ενός οχήματος:
kok
Εξαρτάται από το μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο.
Εξαρτάται από το εκάστοτε φορτίο.
Δεν εξαρτάται από το φορτίο.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 10
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 10
Πατώντας τον ποδομοχλό πέδησης επιτρέπουμε:
kok
Τη ροή υγρού φρένων.
Τη ροή πεπιεσμένου αέρα.
Τη ροή ηλεκτρικού ρεύματος.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 11
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 11
Ο περιοριστής ταχύτητας έχει ως σκοπό να περιορίσει την ταχύτητα του λεωφορείου:
kok
Κάτω από ένα συγκεκριμένο όριο.
Σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.
Ανάλογα με τα όρια ταχύτητας κάθε οδού.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 12
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 12
Ο υδραυλικός επιβραδυντής λειτουργεί με:
kok
Έλεγχο της ισχύος του ρεύματος.
Έγχυση λαδιού.
Μηδενισμό τα παροχής πετρελαίου μέσω ποδομοχλού.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 13
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 13
Με την ενεργοποίηση του κεντρικού διακόπτη κινδύνου, διακόπτεται η παροχή ρεύματος. Παρά το γεγονός αυτό:
kok
Ο κλιματισμός λειτουργεί.
Ο ταχογράφος λειτουργεί.
Ο κινητήρας λειτουργεί.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 14
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 14
Οι δυνάμεις που ασκούνται στα κινούμενα οχήματα μπορεί να εφαρμόζονται:
kok
Στον κινητήρα.
Στην επιφάνεια επαφής του ελαστικού με τις ζάντες.
Στο κέντρο βάρους.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 15
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 15
Κατά την κίνηση σε ανωφέρεια, η επίδραση της δύναμης της βαρύτητας -σε σχέση με την επίδρασή της σε επίπεδη επιφάνεια- οδηγεί σε:
kok
Απαίτηση για μικρότερη ελκτική δύναμη για την εμπρόσθια κίνηση του οχήματος.
Απαίτηση για μεγαλύτερη δύναμη πέδησης για έλεγχο του οχήματος.
Μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 16
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 16
Μεικτό βάρος είναι το συνολικό βάρος ενός οχήματος περιλαμβανομένων:
kok
Των μελών του πληρώματος, των επιβατών και των αποσκευών τους.
Των μελών του πληρώματος, των επιβατών, αλλά όχι των αποσκευών τους.
Των επιβατών και των αποσκευών τους, αλλά όχι των μελών του πληρώματος.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 17
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 17
Ένα λεωφορείο έχει απόβαρο 12 τόνων. Το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος, όπως αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας του, ανέρχεται στους 18 τόνους. Το μεικτό βάρος του δεν μπορεί να υπερβαίνει τους:
kok
12 τόνους.
18 τόνους.
6 τόνους.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 18
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 18
Για τον πλήρη έλεγχο του οχήματος, η ελκτική δύναμη σε σχέση με την τριβή πρέπει να είναι:
kok
Μεγαλύτερη.
Ίση.
Μικρότερη.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 19
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 19
Όταν η ακτίνα της τροχιάς ενός σώματος διπλασιάζεται, το μέτρο της κεντρομόλου δύναμης:
kok
Υποδιπλασιάζεται.
Διπλασιάζεται.
Τετραπλασιάζεται.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 20
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 20
Μεταξύ των παρακάτω περιπτώσεων, μικρότερη δύναμη απαιτείται:
kok
Για τη διατήρηση σταθερής ταχύτητας.
Για την εκκίνηση ενός λεωφορείου.
Για την ακινητοποίηση ενός λεωφορείου.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 21
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 21
Η αστάθεια λόγω έντονου πλευρικού ανέμου αντιμετωπίζεται με:
kok
Αύξηση της ταχύτητας.
Μείωση της σχέσης μετάδοσης και αύξηση των στροφών του κινητήρα.
Μείωση της ταχύτητας κίνησης.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 22
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 22
Όταν η ταχύτητα κίνησης ενός οχήματος διπλασιάζεται, η αεροδυναμική αντίσταση:
kok
Υποδιπλασιάζεται.
Διπλασιάζεται.
Τετραπλασιάζεται.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 23
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 23
Συχνή πίεση στον ποδομοχλό επιτάχυνσης (γκάζι) αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου διότι προκαλεί:
kok
Ηχορύπανση.
Φθορά στο σύστημα πέδησης.
Τον εμπλουτισμό του καυσίμου κατά την επιτάχυνση.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 24
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 24
Ο υποχρεωτικός εξοπλισμός ασφαλείας ενός λεωφορείου περιλαμβάνει:
kok
Ράμπα πρόσβασης ΑμεΑ και αντιθαμβωτικό υγρό.
Σφυρί θραύσης παραθύρων και σφήνες αναστολής κύλισης (τάκους).
Εφεδρικό δοχείο καυσίμου και αντιολισθητικές αλυσίδες.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 25
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 25
Τα 60 km/h είναι το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας:
kok
Λεωφορείων με ελαφρό ρυμουλκούμενο (αποσκευοφόρο).
Αρθρωτών λεωφορείων εντός πόλης.
Λεωφορείων μεταφοράς μαθητών στο επαρχιακό οδικό δίκτυο.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 26
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 26
Λεωφορείο βρίσκεται σε στενή και απότομη κατηφόρα και η διέλευση ενός φορτηγού που έρχεται αντίθετα είναι δυσχερής. Οφείλει να οπισθοδρομήσει:
kok
Ο οδηγός του φορτηγού.
Ο οδηγός του λεωφορείου.
Ο οδηγός του βαρύτερου εκ των δύο.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 27
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 27
Κατά την οδήγηση σε λεωφορειολωρίδα (με κατεύθυνση ίδια με αυτή της υπόλοιπης κυκλοφορίας) στο δεξί άκρο του οδοστρώματος, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος:
kok
Στις στάσεις κατά την απο/επιβίβαση.
Στις δεξιές στροφές των υπολοίπων οχημάτων.
Στις αριστερές στροφές των υπολοίπων οχημάτων.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 28
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 28
Σε περίπτωση μεταφοράς μαθητών, ο οδηγός πρέπει να βεβαιωθεί ότι:
kok
Χρησιμοποιούν τα μέσα συγκράτησης που προβλέπονται.
Δεν συνομιλούν μεταξύ τους.
Δεν παρακολουθούν τηλεόραση.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 29
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 29
Το ωράριο εργασίας του οδηγού υπόκειται σε περιορισμούς κυρίως για λόγους:
kok
Αντιμετώπισης της ανεργίας.
Συντήρησης του οχήματος.
Οδικής ασφάλειας.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 30
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 30
Η ημερολογιακή εβδομάδα θεωρείται ότι αρχίζει τα μεσάνυκτα της Κυριακής προς Δευτέρα και τελειώνει την ίδια ώρα:
kok
Της επόμενης Κυριακής.
Μετά το πέρας επτά εργασίμων ημερών.
Μετά το πέρας 100 ωρών εργασίας.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 31
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 31
Εντός διαστήματος 4,5 ωρών οδήγησης, ο οδηγός μπορεί να κάνει στάση για διάλειμμα διάρκειας:
kok
15 λεπτών ακολουθούμενη από μία 30 λεπτών.
30 λεπτών ακολουθούμενη από μία 15 λεπτών.
10 λεπτών ακολουθούμενη από μία 35 λεπτών.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 32
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 32
Ο οδηγός μπορεί να έχει το πολύ 3 μειωμένες ημερήσιες χρονικές περιόδους ανάπαυσης μεταξύ δύο:
kok
Ημερολογιακών εβδομάδων.
Οποιωνδήποτε εβδομαδιαίων περιόδων ανάπαυσης.
Οποιωνδήποτε κανονικών ημερησίων περιόδων ανάπαυσης.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 33
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 33
Κατά τη διάρκεια 3 συνεχόμενων εβδομάδων, ένας οδηγός έχει εβδομαδιαία ανάπαυση 33, 45, 45 ωρών αντίστοιχα. Την 4η εβδομάδα, έχει εβδομαδιαία ανάπαυση:
kok
Τουλάχιστον 57 ωρών.
Τουλάχιστον 33 ωρών.
Το πολύ 45 ωρών.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 34
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 34
Η μέγιστη διάρκεια εργασίας σε διάστημα δύο ημερολογιακών εβδομάδων είναι:
kok
90 ώρες.
144 ώρες.
112 ώρες.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 35
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 35
Η μέγιστη διάρκεια εργασίας για δυο οδηγούς εντός οχήματος είναι:
kok
20 ώρες.
10 ώρες.
30 ώρες.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 36
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 36
Εξαιρούνται της υποχρέωσης εξοπλισμού με ταχογράφο τα λεωφορεία που:
kok
Έχουν ηλικία μεγαλύτερη των 10 ετών.
Κυκλοφορούν και σε χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Που ανήκουν στο στρατό.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 37
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 37
Η ωριαία παραμονή οδηγού εντός πλοίου καταγράφεται στον ψηφιακό ταχογράφο ως:
kok
«Διάλειμμα».
«Διαθεσιμότητα».
«Ανάπαυση» αν έχει πρόσβαση σε κλίνη.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 38
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 38
Η ρύθμιση του ψηφιακού ταχογράφου πρέπει να γίνεται:
kok
Με κάθε αλλαγή οδηγού.
Μετά από αλλαγή του αριθμού πλαισίου του οχήματος.
Με κάθε μεταβολή της διάστασης των ελαστικών.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 39
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 39
Υποχρέωση εξοπλισμού με ζώνες ασφαλείας έχουν τα καινούρια:
kok
Αστικά λεωφορεία.
Σχολικά λεωφορεία.
Λεωφορεία μεταφοράς προσωπικού.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 40
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 40
Η υιοθέτηση των αρχών της ασφαλούς φόρτωσης επιβατών και αποσκευών οδηγεί σε:
kok
Αύξηση της πιθανότητας τραυματισμού των επιβατών.
Μεγαλύτερη φθορά στα μηχανικά μέρη του οχήματος.
Μικρότερο χρόνο αναμονής στις ενδιάμεσες στάσεις.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 41
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 41
Η λαθρομετανάστευση είναι μορφή μετανάστευσης, η οποία ενέχει το στοιχείο του «παρανόμου», σε σχέση με:
kok
Τις χώρες προέλευσης.
Τις χώρες προορισμού.
Το παρελθόν των μεταναστών στις χώρες τους.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 42
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 42
Μεταξύ των απαιτούμενων πληροφοριακών στοιχείων των επιβατών, που πρέπει να μεταβιβάζουν οι μεταφορείς στις Αρμόδιες Αρχές, δεν είναι:
kok
Το σημείο διάβασης των συνόρων.
Η ημερομηνία γέννησης.
Η διεύθυνση κατοικίας.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 43
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 43
Σε εργονομικό σχεδιασμένους χώρους, η εργασία είναι:
kok
Σχεδιασμένη σύμφωνα με τη νομοθεσία.
Καλά οργανωμένη και πιο ευχάριστη.
Λιγότερο αποδοτική.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 44
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 44
Στην ιδανική θέση οδήγησης, όταν οι καρποί του οδηγού ακουμπούν το τιμόνι:
kok
Το πόδι του πρέπει να είναι ελαφρά λυγισμένο.
Η πλάτη του δεν πρέπει να απομακρύνεται από την πλάτη του καθίσματος.
Τα αυτιά του πρέπει να ακουμπούν στο προσκέφαλο.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 45
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 45
Σε περίπτωση κλαταρίσματος ελαστικών, ο οδηγός πρέπει να:
kok
Ακινητοποιήσει με ασφάλεια το όχημα.
Κατευθυνθεί στο πλησιέστερο συνεργείο.
Ενεργοποιήσει το ABS.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 46
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 46
Εκτός κατοικημένων περιοχών, το προειδοποιητικό τρίγωνο τοποθετείται σε απόσταση τουλάχιστον:
kok
50 m από το ακινητοποιημένο όχημα.
20 m από το ακινητοποιημένο όχημα.
100 m από το ακινητοποιημένο όχημα.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 47
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 47
Σε περίπτωση ατυχήματος, μία από τις πρώτες ενέργειες που πρέπει να γίνουν είναι:
kok
Το σβήσιμο του τσιγάρου.
Η αφαίρεση των παπουτσιών των τραυματιών.
Η αφαίρεση των ρούχων των τραυματιών.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 48
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 48
Σε περίπτωση ατυχήματος, η σειρά των κατάλληλων ενεργειών είναι:
kok
Επισήμανση χώρου, ειδοποίηση Αρχών, περίθαλψη τραυματιών.
Περίθαλψη τραυματιών, ειδοποίηση Αρχών, επισήμανση χώρου.
Περίθαλψη τραυματιών, επισήμανση χώρου, ειδοποίηση Αρχών.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 49
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 49
Μπορείτε να συμπληρώσετε το έντυπο της φιλικής δήλωσης κατόπιν συμφωνίας με τον άλλο οδηγό σε περίπτωση ατυχήματος με:
kok
Ελαφρύ τραυματισμό ή/και υλικές ζημιές.
Νεκρό.
Σοβαρό τραυματισμό ή/και υλικές ζημιές.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 50
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 50
Η συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα κατανάλωσης υγρών πρέπει να περιλαμβάνει:
kok
Χυμούς.
Καφέ.
Αλκοόλ.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 51
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 51
Η παράλειψη κάποιου γεύματος κατά τη διάρκεια της ημέρας οδηγεί σε:
kok
Απώλεια σωματικού βάρους.
Αύξηση σωματικού βάρους.
Υπερβολική κατανάλωση τροφής στο επόμενο γεύμα.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 52
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 52
Η κόπωση του οδηγού μπορεί να οδηγήσει:
kok
Στη βελτίωση των αντανακλαστικών του και, ενδεχομένως, σε υπνηλία.
Στη μείωση των αντανακλαστικών του και, ενδεχομένως, σε υπνηλία.
Στη μείωση του χρόνου αντίδρασης και, ενδεχομένως, σε υπερδιέγερση.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 53
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 53
Οι οδικές επιβατικές μεταφορές:
kok
Λειτουργούν είτε αυτόνομα είτε συμπληρωματικά με άλλα μέσα μεταφοράς.
Είναι πάντοτε εξαρτώμενες από άλλα μέσα μεταφοράς.
Έχουν αποκλειστικά αυτόνομο ρόλο.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 54
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 54
Οι λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν τη μεταφορά των εργαζομένων μεταξύ της κατοικίας και της εργασίας τους είναι:
kok
Έκτακτες γραμμές.
Τακτικές γραμμές.
Ειδικές τακτικές γραμμές.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 55
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 55
Οι λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν καθημερινά τη μεταφορά εργαζομένων ενός ξενοδοχείου από το χώρο κατοικίας στο χώρο εργασίας και το αντίστροφο, είναι:
kok
Ειδικές τακτικές γραμμές.
Τακτικές γραμμές.
Έκτακτες γραμμές.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 56
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 56
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 57
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 57
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 58
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 58
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 59
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 59
button
TEST AYTOKINHTO
ΕΡΩΤΗΣΗ 60
Go Home Page
ΕΡΩΤΗΣΗ 60
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 1
Go Home Page
PYETJE1
CPC duhet të rinovohet çdo:.
kok
5 vjet për shoferët e moshës mbi 65 vjeç.
7 vjet.
5 vjet.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 2
Go Home Page
PYETJE2
Pjesët kryesore të një autobus janë:.
kok
motor, shasi dhe trupin.
motor, aposkefothiki dhe hapësirë ​​për pasagjerët.
Sistemi makinë, motor dhe kornizë.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 3
Go Home Page
PYETJE3
Në djegies benzinë ​​kryhet përmes shkëndijë elektrike, ndërsa motor nafte arrihet nëpërmjet:.
kok
Induksioni.
qark elektrike.
ajrit compression.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 4
Go Home Page
PYETJE4
Kur lit, treguesi temperatura (tregon kuqe) dhe lëviz autobusi:.
kok
Temperatura e ka tejkaluar 100 ° C.
Shoferi nuk duhet të përdorin ftohës.
temperatura ka rënë nën 0 ° C.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 5
Go Home Page
PYETJE5
gearbox është një sistem mekanik gear brenda një kuti metalike. Qëllimi i tij kryesor është:.
kok
Ndryshimi në shpejtësi makinë.
Raporti gear shpejtësi ndryshimi në mes të motorit dhe bosht me gunga.
Ndryshimi i shpejtësisë veshje midis motorike dhe boshtit qendror.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 6
Go Home Page
PYETJE6
Kurba e çift rrotullues jep lidhjen mes:.
kok
çift rrotullues motor dhe shpejtësinë.
fuqinë e motorit dhe shpejtësinë.
e konsumit specifik të një shpejtësi motor.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 7
Go Home Page
PYETJE7
Kurba specifike konsumi i jep lidhjen mes:.
kok
fuqinë e motorit dhe shpejtësinë.
çift rrotullues motor dhe shpejtësinë.
e konsumit specifik të një shpejtësi motor.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 8
Go Home Page
PYETJE8
Në tachometers rajonin e ndryshueshme-gjelbër, varg e:.
kok
Varet nga shpejtësia maksimale e lejuar.
varet nga shpejtësia.
nuk është deri në shpejtësinë.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 9
Go Home Page
PYETJE9
Ndalimi distancë e një automjeti:.
kok
varet nga ngarkesa maksimale.
Kjo varet nga çdo ngarkesë.
nuk varet nga ngarkesa.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 10
Go Home Page
PYETJE10
Shtypja pedale e frenave lejojë:.
kok
Rrjedha vaj e frenave.
rrjedhjen e ajrit të komprimuar.
rrjedha aktuale.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 11
Go Home Page
PYETJE11
limiter shpejtësi është projektuar për të kufizuar shpejtësinë e autobusit e:.
kok
Më poshtë një prag të caktuar.
Në situata emergjente.
Varësisht nga kufijtë e shpejtësisë të secilës rrugë.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 12
Go Home Page
PYETJE12
retarder hidraulike punon me:.
kok
Kontrollit forcën e pushtetit.
naftës injeksion.
Zero furnizimin e naftës nëpërmjet pedale.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 13
Go Home Page
PYETJE13
Mundësimi kaloni centralizuar emergjente, furnizimin me energji elektrike është ndërprerë. Pavarësisht nga kjo:.
kok
e ajrit të kondicionuar punimet.
Punimet tachograph.
Motori është i rrjedhshëm.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 14
Go Home Page
PYETJE14
Forcat ushtruar në mjete lëvizëse mund të aplikohet:.
kok
motor.
sipërfaqen e kontaktit të gomave rims.
Në fokus.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 15
Go Home Page
PYETJE15
Kur të kandidojë për një përpjetë, ndikimi i forcës gravitacionale -Në lidhje me efektin e saj mbi një sipërfaqe të sheshtë, të çon në:.
kok
Kërkojnë pak forcë tërheqje për lëvizjen përpara të automjetit.
Kërkesa për fuqi më të madhe e frenimit të kontrolluar automjetin.
distancë Shorter ndalimin.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 16
Go Home Page
PYETJE16
peshe Gross është pesha totale e një mjeti përfshirë:.
kok
nga anëtarë të ekuipazhit, udhëtarëve dhe bagazheve të tyre.
anëtarët e ekuipazhit, udhëtarëve, por nuk e bagazheve të tyre.
për udhëtarët dhe bagazhet e tyre, por jo anëtarë të ekuipazhit.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 17
Go Home Page
PYETJE17
Një autobus ka peshë Tare 12 ton. Pesha maksimale siç tregohet në autorizim marketingut arrin në 18 ton. Pesha bruto nuk mund të kalojë:.
kok
12 ton.
18 ton.
6 ton.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 18
Go Home Page
PYETJE18
Për kontrollin e plotë të automjetit, forca tërheqëse në lidhje me fërkim do të jetë:.
kok
Larger.
barabarta.
pak.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 19
Go Home Page
PYETJE19
Kur rrezja e orbitës së një dyshe të trupit, masa e forcës centripetal:.
kok
është përgjysmuar.
dyshe.
quadruples.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 20
Go Home Page
PYETJE20
Në mesin e rasteve të mëposhtme, me pak forca është e nevojshme:.
kok
Për të ruajtur një shpejtësi konstante.
Për të nisur një autobus.
Për ndaluar një autobus.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 21
Go Home Page
PYETJE21
Paqëndrueshmëria për shkak të erës së fortë kryq është trajtuar me:.
kok
rritur shpejtësinë.
gear Reduktimi dhe duke rritur shpejtësinë e motorit.
Shpejtësia e reduktuara lëvizjes.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 22
Go Home Page
PYETJE22
Kur shpejtësia e një automjeti është dyfishuar, rezistenca aerodinamik:.
kok
është përgjysmuar.
dyshe.
quadruples.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 23
Go Home Page
PYETJE23
Presioni shpeshta mbi pedalin e gazit (përshpejtues) rrit konsumin e karburantit, sepse kjo shkakton:.
kok
Zhurma e Ndotjes.
veshin në sistemin e frenave.
pasurimin e karburantit gjatë përshpejtimin.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 24
Go Home Page
PYETJE24
pajisje të detyrueshme të sigurisë përfshin një autobus:.
kok
Ramp qasja me aftësi të kufizuara dhe anti-mjegull lëngshme.
Hammer thyer dritaret dhe kodrina wedges ndaluar (wedges).
Reserve rezervuar karburanti dhe crawlers.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 25
Go Home Page
PYETJE25
60 km / h është shpejtësia maksimale e lejuar:.
kok
Biznes me rimorkio të lehta (aposkefoforo).
autobusë artikuluar në qytet.
autobusët e transportit shkollor në rrjetin rrugor krahinor.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 26
Go Home Page
PYETJE26
Biznes është e ngushtë dhe prejardhje të pjerrët dhe kalimi i një kamioni në vend fjala është e vështirë. Duhet të kundërt:.
kok
Shoferi i kamionit.
shoferi i autobusit.
Shoferi i rëndë nga të dy.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 27
Go Home Page
PYETJE27
Kur ngarje në korsi autobus (drejtim njëjtë si trafik tjetër) në buzë e djathtë të rrugë, ekziston rreziku i madh i aksidenteve:.
kok
Në ndalesa mbi de / konvikt.
Të drejtën kthen automjete të tjera.
Në të majtë kthen automjete të tjera.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 28
Go Home Page
PYETJE28
Në rastin e nxënësve të transferimit, shoferi duhet të sigurojë që:.
kok
Përdorimi i mbajtjes do të thotë kusht.
Unë nuk flasin me njëri-tjetrin.
ata nuk shikojnë TV.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 29
Go Home Page
PYETJE29
Shoferi orë e kufizuar kryesisht për të punuar:.
kok
trajtimin e papunësisë.
Mirëmbajtja e automjeteve.
Siguria rrugore.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 30
Go Home Page
PYETJE30
javë kalendarike konsiderohet të fillojë në mesnatë e diela deri të hënën dhe mbaron në të njëjtën kohë:.
kok
tjetër të dielën.
Pas shtatë ditëve të punës.
Pas 100 orë të punës.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 31
Go Home Page
PYETJE31
Brenda 4.5 orë makinës, shoferi mund të bëjë një ndalesë për një kohëzgjatje pushim:.
kok
15 minuta e ndjekur nga një 30 minuta.
30 minuta e ndjekur nga një 15 minuta.
10 minuta e ndjekur nga një 35 minuta.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 32
Go Home Page
PYETJE32
Shoferi mund të ketë më së shumti tre reduktuar periudha e pushimit ditor në mes të dy:.
kok
javë kalendarike.
periudhat NDONJE javor.
ndonjë normale periudhat e pushimit ditor.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 33
Go Home Page
PYETJE33
Gjatë tre javë rresht, një shofer ka javor 33, 45, 45 orë respektivisht. Në javën e 4-t, ka pushim javor:.
kok
Të paktën 57 orë.
Të paktën 33 orë.
Vetë 45 orë.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 34
Go Home Page
PYETJE34
maksimal kohën e punës brenda dy javësh kalendarike janë:.
kok
90 orë.
144 orë.
112 orë.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 35
Go Home Page
PYETJE35
Orët maksimale e punës për dy shoferët në automjet janë:.
kok
20 orë.
10 orë.
30 orë.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 36
Go Home Page
PYETJE36
përjashton pajisjen e tahografit përgjegjësi për autobusë:.
kok
Ata janë më të vjetër se 10 vjet.
Leviz dhe në vendet jashtë Bashkimit Evropian.
përkasin ushtrisë.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 37
Go Home Page
PYETJE37
Qëndrimi Shoferi orë brenda anijes regjistruar në tahograf dixhital, si:.
kok
«Pushim».
«Disponueshmëria».
«Rest" nëse qasja në shtrat.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 38
Go Home Page
PYETJE38
vendosjen e tahografit digjital duhet të jetë:.
kok
Me çdo ndryshim të shoferit.
Pas ndryshimit numrin identifikues të automjeteve.
Me çdo ndryshim i dimensionit gomave.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 39
Go Home Page
PYETJE39
pajisje Obligimi me rripa të sigurisë kanë një të re:.
kok
autobusët e qytetit.
autobusë Shkolla.
transportuesit e personelit Autobusët.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 40
Go Home Page
PYETJE40
Miratimi i parimeve të udhëtarëve të sigurta ngarkimit dhe bagazh çon në:.
kok
rritur gjasat e lëndimit të udhëtarëve.
veshin Madhe në pjesët mekanike të automjetit.
Ulja kohën e pritjes në ndalesa.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 41
Go Home Page
PYETJE41
Imigracioni i paligjshëm është formë e emigracionit, e cila përfshin elementin e "paligjshme", në lidhje me:.
kok
Vendet e origjinës.
Në vendet e destinacionit.
E kaluara e emigrantëve në vendet e tyre.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 42
Go Home Page
PYETJE42
Në mesin informacionin e kërkuar për pasagjerët për të transferuar transportuesit të Autoriteteve Kompetente, ato nuk janë:.
kok
Pika e kalimit kufitar.
Data e lindjes.
adresën e shtëpisë.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 43
Go Home Page
PYETJE43
Në dhomat e projektuar ergonomically, puna është:.
kok
Designed, sipas legjislacionit.
organizuar mirë dhe këndshëm.
Më pak efikas.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 44
Go Home Page
PYETJE44
Në pozitë ideale ngarje kur shoferi prekur arra timon:.
kok
këmbë duhet të jetë pak prirje.
mbrapa nuk duhet të hiqen nga ndenjësen e pasme.
Veshët duhet të prekë headrest.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 45
Go Home Page
PYETJE45
Në rast të birë gomave, shoferi duhet të:.
kok
bllokoj sigurtë automjetin.
Udhëheqës të seminarit të afërt.
Aktivizo ABS.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 46
Go Home Page
PYETJE46
Përveç zonat e banuara, trekëndësh paralajmërim vendosen të paktën:.
kok
50 m nga automjet stacionare.
20 m nga automjet stacionare.
100 m nga automjet stacionare.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 47
Go Home Page
PYETJE47
Në rast aksidenti, një nga veprimet e para që do të merren janë:.
kok
Fshirja cigare.
Heqja këpucë të plagosur.
Heqja e rrobave e të plagosurve.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 48
Go Home Page
PYETJE48
Në rast aksidenti, rrethi i veprimeve të duhura janë:.
kok
Autoritetet hapësirë ​​Etiketimi njoftim për kujdesin e traumave.
Shëndetësor plagosur, autoritetet njoftim, hapësirë ​​etiketë.
Zona plagosur Shëndetësor etiketimi Autoritetet njoftim.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 49
Go Home Page
PYETJE49
Ju mund të plotësoni Formularin e Deklarimit miqësore në marrëveshje me shofer tjetër në rast aksidenti:.
kok
Lehta lëndime dhe / ose të pronës dëme.
Vdekur.
Rënda lëndime dhe / ose të pronës dëme.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 50
Go Home Page
PYETJE50
Sasia e rekomanduar ditore e marrjes fluide duhet të përfshijë:.
kok
lëngje.
Brown.
Alkooli.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 51
Go Home Page
PYETJE51
Moszbatimi i një vakt gjatë ditës çon në:.
kok
Pesha humbje.
Gain.
Konsumi i tepruar i ushqimit në vakt tjetër.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 52
Go Home Page
PYETJE52
lodhje shofer mund të çojë:.
kok
Përmirësimi reflekset dhe ndoshta në sleepiness.
Reduktimi i reflekset dhe ndoshta në sleepiness.
Reduktimi i kohës reagimit dhe ndoshta overexcited.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 53
Go Home Page
PYETJE53
transportit të pasagjerëve rrugor:.
kok
Ata veprojnë në mënyrë të pavarur apo të plotësojë ose të llojeve të tjera të transportit.
është gjithmonë i varur nga mënyrat e tjera të transportit.
Ata vetëm roli autonom.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 54
Go Home Page
PYETJE54
linjat e autobusëve shërbejnë bartjen e punëtorëve në mes të shtëpive të tyre dhe punës janë:.
kok
shërbime të rastit.
linja të rregullta.
shërbimet speciale të rregullta.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 55
Go Home Page
PYETJE55
linjat e autobusëve që shërbejnë transferimin e përditshme të punonjësve të një hoteli me vendin e qëndrimit në vendin e punës dhe anasjelltas, është:.
kok
shërbimet speciale të rregullta.
linja të rregullta.
shërbime të rastit.
kok
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 56
Go Home Page
PYETJE56
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 57
Go Home Page
PYETJE57
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 58
Go Home Page
PYETJE58
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 59
Go Home Page
PYETJE59
button
TEST AYTOKINHTO
PYETJE 60
Go Home Page
PYETJE60
button
Apotelestata test
Go Statistics
Go Home Page
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
ΕΡ
ΣΩ
ΕΠ
ΑΠΟΤΕΛ
ΕΝΟΤΗΤΑ

1
3
2
1
3
3
4
1
5
3
6
1
7
3
8
3
9
2
10
2
11
1
12
2
13
2
14
3
15
3
16
1
17
2
18
3
19
1
20
1
21
3
22
3
23
3
24
2
25
3
26
1
27
2
28
1
29
3
30
1
31
1
32
2
33
1
34
1
35
1
36
3
37
2
38
3
39
2
40
3
41
2
42
3
43
2
44
2
45
1
46
1
47
1
48
1
49
1
50
1
51
3
52
2
53
1
54
3
55
1
56
57
58
59
60
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
6
Go Apotelesmata
Go Home Page
horizontal line