?

Βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι. Δώστε μας τα σχόλιά σας και οτι προτάσεις έχετε. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!


type



TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 1
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 1
Υποχρεούνται απόκτησης ΠΕΙ οι οδηγοί οχημάτων
kok
που χρησιμοποιούνται για εμπορικές μεταφορές εμπορευμάτων
των οποίων η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα δεν υπερβαίνει τα 45km/h
που χρησιμοποιούνται για τα μαθήματα οδήγησης για τη λήψη ΠΕΙ
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 2
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 2
Συρμός είναι ο συνδυασμός
kok
ενός απλού φορτηγού και ενός ημιρυμουλκούμενου
ενός ημιρυμουλκούμενου και ενός ρυμουλκούμενου
ενός απλού φορτηγού και ενός ρυμουλκούμενου
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 3
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 3
Συγκρίνοντας τον πετρελαιοκινητήρα με το βενζινοκινητήρα, ο πετρελαιοκινητήρας
kok
προσφέρει οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
έχει υψηλότερη απόδοση ισχύος
λειτουργεί σε μεγαλύτερο αριθμό στροφών
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 4
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 4
Όταν ανάβει η ενδεικτική λυχνία του μανόμετρου (δείχνει κόκκινο),
kok
ο οδηγός πρέπει να σταματήσει το φορτηγό
η θερμοκρασία έχει υπερβεί τους 100°c
η πίεση του λαδιού έχει πέσει επικίνδυνα
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 5
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 5
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα μηχανικό σύστημα γραναζιών μέσα σε ένα μεταλλικό κιβώτιο. Ο κύριος σκοπός του είναι
kok
η μεταβολή της σχέσης μετάδοσης των στροφών μεταξύ του κινητήρα και του στροφαλοφόρου άξονα
η μεταβολή της σχέσης μετάδοσης των στροφών μεταξύ του κινητήρα και του κεντρικού άξονα
η μεταβολή της ταχύτητας κίνησης
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 6
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 6
Το μέγεθος της ροπής είναι
kok
ο ρυθμός παραγωγής έργου
το μέτρο της επίδρασης που ασκεί μια δύναμη κατά τη διάρκεια της περιστροφής ενός σώματος
η ποσότητα του καυσίμου που καταναλώνεται σε μία ώρα οδήγησης
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 7
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 7
Αύξηση των στροφών του κινητήρα συνεπάγεται γενικώς μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου. Στα πετρελαιοκίνητα φορτηγά, μεγαλύτερη οικονομία επιτυγχάνεται περί
kok
τις 1.500 στροφές ανά λεπτό
τις 1.000 στροφές ανά λεπτό
τις 2.000 στροφές ανά λεπτό
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 8
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 8
Σε αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας, συνιστάται η οδήγηση
kok
στην κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου
στην κίτρινη περιοχή του στροφόμετρου
στην πράσινη περιοχή του στροφόμετρου
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 9
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 9
Ο πεπιεσμένος αέρας φτάνει μέχρι τα στοιχεία που επενεργούν επί των σιαγόνων των φρένων
kok
τόσο σε αμιγώς πνευματικό όσο και σε υδροπνευματικό σύστημα φρένων
σε αμιγώς πνευματικό σύστημα φρένων
σε υδροπνευματικό σύστημα φρένων
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 10
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 10
Το ABS είναι ηλεκτρονικό σύστημα που έχει ως στόχο
kok
την ταχεία μετάδοση της εντολής της επιβράδυνσης
την πρόβλεψη και αποτροπή της ολίσθησης των κινητήριων τροχών στη φάση της εκκίνησης ή στη φάση της επιτάχυνσης
την πρόβλεψη και αποτροπή επερχόμενου «μπλοκαρίσματος» των τροχών εξαιτίας της πέδησης
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 11
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 11
Ενεργοποίηση του ABS γενικώς
kok
δε μεταβάλλει την απόσταση ακινητοποίησης του οχήματος
μειώνει την απόσταση ακινητοποίησης του οχήματος
αυξάνει την απόσταση ακινητοποίησης του οχήματος
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 12
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 12
Ο υδραυλικός επιβραδυντής λειτουργεί με
kok
μηδενισμό της παροχής πετρελαίου μέσω ποδομοχλού
έγχυση λαδιού
έλεγχο της ισχύος του ρεύματος
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 13
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 13
Η συνδυασμένη χρήση φρένων και επιβραδυντή
kok
αυξάνει τη διάρκεια ζωής του κινητήρα
συνεπάγεται μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου
συμβάλλει στην εξοικονόμηση καυσίμου
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 14
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 14
Η μάζα ενός σώματος είναι η ποσότητα
kok
του όγκου του
της ύλης του
των κιλών του
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 15
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 15
Όταν ένα όχημα είναι σταθμευμένο σε επίπεδη επιφάνεια, ασκείται σε αυτό
kok
φυγόκεντρος δύναμη
δύναμη βαρύτητας
ελκτική δύναμη
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 16
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 16
Το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος, το οποίο αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, αντιστοιχεί στο μέγιστο
kok
ωφέλιμο φορτίο
απόβαρο
μεικτό βάρος
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 17
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 17
Η υπερφόρτωση προκαλεί μείωση
kok
της απόδοσης του συστήματος πέδησης
της καταπόνησης των τροχών
της κατανάλωσης καυσίμου
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 18
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 18
Η δύναμη έλξης είναι πιθανότερο να υπερβεί την τριβή σε
kok
στροφή
κατωφέρεια
ανωφέρεια
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 19
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 19
Η κεντρομόλος δύναμη στο αυτοκίνητο εξασφαλίζεται από
kok
την ανάρτηση
τα ελαστικά
τα φρένα
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 20
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 20
Ο έντονος πλευρικός άνεμος ασκεί στο φορτηγό πλευρική δύναμη, η οποία επιδρά στην ευστάθειά του
kok
ευμενώς
δυσμενώς
ευμενώς ή δυσμενώς ανάλογα με την κλίση της οδού
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 21
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 21
Σε ξαφνική ριπή ανατολικού ανέμου, συνιστάται
kok
ελαφρά στροφή του τιμονιού προς τα δυτικά
ελαφρά στροφή του τιμονιού προς τα ανατολικά
ελαφρά στροφή του τιμονιού προς τα νότια
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 22
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 22
Όταν η αεροδυναμική αντίσταση αυξάνεται, η κατανάλωση καυσίμου
kok
μειώνεται
παραμένει σταθερή
αυξάνεται
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 23
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 23
Ο οδηγός φορτηγού είναι υπεύθυνος
kok
μόνο για την έγκαιρη μεταφορά του φορτίου
αποκλειστικά για τη σωστή οδήγηση
για το βάρος και την ασφάλιση του φορτίου
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 24
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 24
Τα κυλινδρικά φορτία (π.χ. βαρέλια) μπορούν να τοποθετηθούν όρθια, εάν
kok
το μήκος των κυλίνδρων είναι μεγαλύτερο από το διπλάσιο της διαμέτρου
το μήκος των κυλίνδρων είναι μικρότερο από το διπλάσιο της διαμέτρου
το μήκος των κυλίνδρων είναι μεγαλύτερο από το τριπλάσιο της διαμέτρου
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 25
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 25
Όταν σκεπάζετε το φορτίο με περισσότερα από ένα καλύμματα
kok
πρέπει να αρχίσετε με τα μπροστινά καλύμματα καταλήγοντας προς τα πίσω
πρέπει όλα τα καλύμματα να είναι από πλαστικό
πρέπει να αρχίσετε με το πιο πίσω κάλυμμα καταλήγοντας προς τα εμπρός
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 26
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 26
Για τη σωστή τοποθέτηση του φορτίου σχετικά με το κέντρο βάρους του επιλέξτε το σωστό σχήμα
b195
Το φορτίο στην φωτογραφία είναι δεξιά
Το φορτίο στην φωτογραφία είναι αριστερά
Το φορτίο στην φωτογραφία είναι στην μέση
b195
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 27
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 27
Ο χρόνος της διαδρομής μεταξύ ενός χώρου ανάπαυσης σε δημόσια οδό και ενός σημείου φόρτωσης εμπορευμάτων εκτός δημόσιας οδού θεωρείται
kok
διάλειμμα
άλλη εργασία
χρόνος οδήγησης
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 28
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 28
Ο οδηγός υποχρεούται να κάνει διάλειμμα μετά από 3,5 ώρες οδήγησης και 1 ώρα
kok
οδήγησης άλλου οχήματος
φυσικής άσκησης
άλλης εργασίας
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 29
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 29
Κατά τις ώρες της ημερήσιας ανάπαυσης, ο οδηγός βρίσκεται
kok
εκτός ή εντός οχήματος υπό προϋποθέσεις
υποχρεωτικά εντός οχήματος
υποχρεωτικά εκτός οχήματος
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 30
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 30
Ο οδηγός δεν μπορεί να δουλεύει συνεχόμενα για περισσότερο από
kok
έξι 24ωρα
πέντε 24ωρα
επτά 24ωρα
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 31
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 31
Κατά τη διάρκεια 3 συνεχόμενων εβδομάδων, ένας οδηγός έχει εβδομαδιαία ανάπαυση 33, 45, 45 ωρών αντίστοιχα. Την 4η εβδομάδα, έχει εβδομαδιαία ανάπαυση
kok
τουλάχιστον 57 ωρών
τουλάχιστον 33 ωρών
το πολύ 45 ωρών
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 32
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 32
Σε περίπτωση δεύτερου οδηγού, κάθε οδηγός πρέπει να έχει ημερήσια περίοδο ανάπαυσης τουλάχιστον 9 ωρών εντός διαστήματος
kok
30 ωρών
24 ωρών
21 ωρών
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 33
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 33
Ο ψηφιακός ταχογράφος αποθηκεύει ψηφιακά στοιχεία σχετικά με
kok
τον οδηγό και το όχημα
το όχημα μόνο
τον οδηγό μόνο
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 34
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 34
Σε περίπτωση δυο οδηγών, ο οδηγός που δεν οδηγεί κάνει διάλειμμα. Αυτό μπορεί να καταγραφεί στον ψηφιακά ταχογράφο
kok
στη θέση «ανάπαυση»
μόνο ιδιοχείρως
στη θέση «διάλειμμα 2ου οδηγού»
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 35
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 35
Οι βασικές προϋποθέσεις για την απόκτηση άδειας άσκησης επαγγέλματος οδικού μεταφορέα εμπορευμάτων από φυσικό ή νομικό πρόσωπο είναι:
kok
η επαγγελματική επάρκεια και η εργατικότητα
η αξιοπιστία, η οικονομική επιφάνεια και η επαγγελματική επάρκεια
η υπευθυνότητα και η μη καταδίκη για παραβάσεις της εμπορικής νομοθεσίας
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 36
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 36
Η μέγιστη διάρκεια ισχύος της κοινοτικής άδειας του Κανονισμού (ΕΟΚ) 881/92 είναι
kok
3 έτη
2 έτη
5 έτη
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 37
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 37
Ποια βασικά στοιχεία μεταξύ άλλων πρέπει να αναγράφονται στο δελτίο CMR;
kok
Τόπος κατοικίας του οδηγού και του αποστολέα
Στοιχεία αποστολέα, παραλήπτη, μεταφορέα, τόπο παραλαβής και παράδοσης των εμπορευμάτων, περιγραφή εμπορευμάτων, αριθμό δεμάτων, μεικτό βάρος κτλ.
Οι διευθύνσεις αποστολέα και παραλήπτη, η άδεια οδήγησης του οδηγού και τα τηλέφωνα του παραλήπτη
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 38
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 38
Πότε παύει η ευθύνη του μεταφορέα συμφωνά με τη CMR;
kok
Με την άφιξη του οχήματος στο χώρο παράδοσης
Με την παράδοση των εμπορευμάτων και την ανεπιφύλακτη παραλαβή τους από τον παραλήπτη
Με την ολοκλήρωση της εκφόρτωσης
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 39
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 39
Τι θα πρέπει να έχει υπόψη του ο μεταφορέας στις περιπτώσεις απώλειας, βλάβης ή καθυστέρησης παράδοσης των εμπορευμάτων σύμφωνα με τη CMR;
kok
Να βεβαιώσει προφορικά ή με υπεύθυνη δήλωση αποστολέα και παραλήπτη ότι δεν ευθύνεται αυτός για τη απώλεια, τη βλάβη ή την καθυστέρηση
Να προσπαθήσει να αποκρύψει με κάθε τρόπο το γεγονός από τον αποστολέα ή τον παραλήπτη
Να είναι σε θέση να αποδείξει ότι δεν ευθύνεται ο ίδιος για την απώλεια, τη βλάβη ή την καθυστέρηση
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 40
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 40
Το πιστοποιητικό EUR.1
kok
δεν μπορεί να εκδοθεί μετά την εξαγωγή των προϊόντων
εκδίδεται πάντα μετά την εξαγωγή των προϊόντων
μπορεί κατ' εξαίρεση να εκδοθεί μετά την εξαγωγή των προϊόντων
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 41
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 41
Η λαθρομετανάστευση είναι μορφή μετανάστευσης, η οποία ενέχει το στοιχείο του «παράνομου» σε σχέση με
kok
το παρελθόν των μεταναστών στις χώρες τους
τις χώρες προορισμού
τις χώρες προέλευσης
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 42
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 42
Σε περίπτωση που λαθρομετανάστης χάσει τη ζωή του κατά την είσοδο του στη χώρα, ο μεταφορέας
kok
τιμωρείται έως και με ισόβια κάθειρξη
έχει διοικητικές μόνο κυρώσεις
απαλλάσσεται
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 43
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 43
Η ρύθμιση του ύψους του τιμονιού πρέπει να γίνεται με βάση
kok
το φορτίο του οχήματος
το ύψος του οδηγού
το ύψος του οχήματος
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 44
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 44
Φορτηγό κατηγορίας Ν3 (ταξινομημένο το 1980) είναι πλήρως εξοπλισμένο με ζώνες ασφαλείας χωρίς να είναι υποχρεωμένο από το νόμο. Στην περίπτωση αυτή,
kok
ο οδηγός οφείλει να φορά ζώνη ασφαλείας, ενώ ο συνοδηγός όχι
τόσο ο οδηγός όσο και ο συνοδηγός οφείλουν να φορούν ζώνη ασφαλείας
ούτε ο οδηγός ούτε ο συνοδηγός οφείλουν να φορούν ζώνη ασφαλείας
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 45
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 45
Στην Ελλάδα, ο συνηθέστερος τύπος συγκρούσεων μεταξύ φορτηγών και ΙΧ επιβατικών αυτοκινήτων είναι οι
kok
μετωπικές
νωτομετωπικές
πλαγιομετωπικές
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 46
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 46
Σε διαδικασία σταθερής στροφής, οι αποσταθεροποιητικές τάσεις -που μπορεί να οδηγήσουν στην ανατροπή φορτηγού- προέρχονται από
kok
την κεντρομόλο δύναμη και την κατακόρυφη δύναμη του φορτίου
τη φυγόκεντρο δύναμη και την εξωτερική μετατόπιση του κέντρου 6άρους ως προς το ίχνος των τροχών
τη μεταφορά κατακόρυφου φορτίου στα ελαστικά από πλευρά σε πλευρά
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 47
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 47
Η «οπίσθια ενίσχυση» μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην εκτίμηση
kok
της ευστάθειας του φορτίου
της δυναμικής ευστάθειας φορτηγού
της στατικής ευστάθειας φορτηγού
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 48
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 48
Για να αποφευχθεί η αποκόλληση τροχού, πρέπει να γίνεται έλεγχος των «παξιμαδιών»
kok
σε σύντομο χρονικό διάστημα μετά το αρχικό τους σφίξιμο
μόνο κατά τη διάρκεια του αρχικού σφιξίματος τους
σε μεγάλο χρονικό διάστημα μετά το αρχικό τους σφίξιμο
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 49
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 49
Σε περίπτωση ατυχήματος, μία από τις πρώτες ενέργειες που πρέπει να γίνουν είναι
kok
η ενημέρωση των οικογενειών των επιβατών
το σβήσιμο της μηχανής
η αφαίρεση του κράνους των μοτοσικλετιστών
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 50
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 50
Αν εμπλακείτε σε ατύχημα, πρέπει
kok
να καλέσετε άμεσα την Αρχή Πολιτικής Προστασίας
οπωσδήποτε να σταματήσετε
να σταματήσετε μόνο αν δεν παρεμποδίζεται η υπόλοιπη κυκλοφορία
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 51
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 51
Η παρακολούθηση σεμιναρίων επιμόρφωσης για την παροχή πρώτων βοηθειών είναι
kok
προαιρετική αλλά χρήσιμη
ανώφελη
υποχρεωτική
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 52
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 52
Μπορείτε να συμπληρώσετε το έντυπο της Φιλικής Δήλωσης κατόπιν συμφωνίας με τον άλλο οδηγό σε περίπτωση ατυχήματος με
kok
υλικές ζημιές
νεκρό
σοβαρό τραυματισμό ή/και υλικές ζημιές
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 53
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 53
Κάποια από τα κατεξοχήν φορτία που μεταφέρονται με πλοία είναι
kok
τα παράγωγα του φυσικού αερίου και ο χρυσός
το πετρέλαιο, τα δημητριακά, τα μεταλλεύματα σιδήρου
τα διαμάντια, το γάλα και τα αβγά
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 54
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 54
Οι αεροπορικές μεταφορές έχουν το ισχυρά πλεονέκτημα
kok
του χαμηλού κόστους μεταφοράς
της υψηλής ταχύτητας μεταφοράς
του υψηλού κόστους μεταφοράς
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 55
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 55
Η σύμβαση CMR ουσιαστικά καθορίζει τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των συμβαλλόμενων μερών και κυρίως
kok
τους όρους απόκτησης ΠΕΙ
την ευθύνη του οδικού μεταφορέα
το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 56
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 56
Οι εταιρείες κοινού φορτίου εκτελούν μεταφορές αγαθών
kok
για κοινωφελείς σκοπούς
χωρίς κάποιο ειδικό μέσο μεταφοράς
για ανώφελους σκοπούς
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 57
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 57
Για τη διενέργεια μιας σύνθετης μεταφοράς, εκδίδεται
kok
αριθμός εγγράφων ίσος με τον αριθμό των εμπλεκόμενων μεταφορέων
αριθμός εγγράφων ίσος με τον αριθμό των ενδιάμεσων διαδοχικών τμημάτων της
ενιαίο έγγραφο
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 58
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 58
Η μεταφορά 50 τηλεοράσεων από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη γίνεται με τρένο. Έπειτα μεταφορτώνονται σε μικρό φορτηγό για να διανεμηθούν εντός της πόλης της Θεσσαλονίκης. Η μεταφορά αυτή είναι
kok
συνδυασμένη
διαδοχική
μεικτή
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 59
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 59
Η κατανάλωση άφθονων υγρών κατά τη διάρκεια της ημέρας
kok
είναι θετική για την υγεία
πρέπει να αποφεύγεται
πρέπει να συνδυάζεται με την κατανάλωση αλατιού
kok
button
TEST AYTOKINHTO
ВОПРОС 60
my top logo test drive
my top logo test drive
ВОПРОС 60
Το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο περιεκτικότητας αλκοόλ στο αίμα (μετρούμενο με τη μέθοδο της αιμοληψίας) για τους οδηγούς φορτηγών είναι
kok
0,20 γραμμάρια ανά λίτρο αίματος
0,10 γραμμάρια ανά λίτρο αίματος
0,30 γραμμάρια ανά λίτρο αίματος
kok
button
Apotelestata test
Go Statistics
my top logo test drive
my top logo test drive
RESULTS-
ΕΡ
TR
ΕΠ
RESULTS
SECTION

1
1
2
3
3
1
4
1
5
2
6
2
7
1
8
3
9
2
10
3
11
1
12
2
13
3
14
2
15
2
16
3
17
1
18
1
19
2
20
2
21
2
22
3
23
3
24
2
25
3
26
3
27
3
28
1
29
1
30
1
31
1
32
1
33
1
34
2
35
2
36
3
37
2
38
2
39
3
40
3
41
2
42
1
43
2
44
2
45
3
46
2
47
2
48
1
49
2
50
2
51
1
52
1
53
2
54
2
55
2
56
2
57
3
58
1
59
1
60
1
Go Apotelesmata
Go Home Page
horizontal line
ΛΟΥΡΙ    Ο ιμάντας του βεντιλατέρ.
Φώτα ειδικά   Τα φώτα που χρησιμοποιούνται για επισήμανση είτε οχήματος που έχει προτεραιότητα είτε οχήματος ή ομάδας οχημάτων, η παρουσία των οποίων επί της οδού επιβάλλει στους λοιπούς χρήστες των οδών να λαμβάνουν ιδιαίτερες προφυλάξεις και ειδικότερα για επισήμανση φαλαγγών οχημάτων, υπερμεγεθών οχημάτων, καθώς και οχημάτων εξοπλισμού κατασκευών ή συντήρησης οδών.
ΠΡΟΣΘΙΑ ΚΙΝΗΣΗ    Το σύστημα μετάδοσης κίνησης στους εμπρόσθιους τροχούς, που έχει πλέον επικρατήσει ανάμεσα στους περισσότερους κατασκευαστές για την πλειονότητα των μοντέλων αυτοκινήτων τους, ιδιαίτερα μικρού κυλινδρισμσύ.
Technology Tips
Μαζί με το Huawei Honor 7, εχθές η εταιρεία ανακοίνωσε και το Huawei Honor Band Zero, το οποίο είναι το νέο της smartwatch. Παρόλο που το επιβεβαίωσε, η Huawei δεν έδωσε στην δημοσιότητα λεπτομέρειες για το συγκεκριμένο smartwatch, εκτός από μια φωτογραφία στο twitter. Όπως βλέπουμε θα έχει στρογγυλό περίβλημα, με ένα αρκετά μεγάλο bezel

Στα φετινά Samsung Galaxy S6 και S6 Edge η εταιρεία αποφάσισε να μην συνεργαστεί με την Qualcomm, αλλά έβαλε δικό της Exynos επεξεργαστή. Σε αυτό θεωρήθηκε ότι έπαιξε ρόλο η υπερθέρμανση της ναυαρχίδας Snapdragon 810, αλλά ίσως και να ήταν μια πολύ καλή αφορμή για την Samsung να δοκιμάσει και τις δικές της δυνάμεις. Αν

Εκτός από smartphones τα οποία έχουν καταφέρει να της δώσουν μια εντυπωσιακή πορεία στα λίγα χρόνια που υπάρχει, η Xiaomi θέλει να δραστηριοποιείται και σε άλλους τομείς. Σήμερα ανακοίνωσε επίσημα την Xiaomi Mi TV 2 με οθόνη 40 ιντσών. Είναι ο διάδοχος της περσινής Xiaomi Mi TV 2 που είχε οθόνη 49 ιντσών 4K και

Η Apple έκανε διαθέσιμο πριν από λίγο το update σε iOS 8.4 το οποίο φέρνει το πολυσυζητημένο Apple Music, την μουσική υπηρεσία της Apple που ανακοινώθηκε στο WWDC 2015 και έρχεται να ανταγωνιστεί υπηρεσίες αντίστοιχες του Spotify. Το app είναι native εφαρμογή του iOS και γι αυτό χρειάζεται να κάνετε update για να έχετε πρόσβαση.

Μέσα στην εβδομάδα η Apple ανακοίνωσε το νέο 12ιντσο MacBook χωρίς full-sized USB θύρες, κάτι το οποίο φυσικά σχολιάστηκε αρκετά. Όπως κάθε νέο προϊόν που κυκλοφορεί η Apple, έτσι και το MacBook δεν θα μπορούσε να μείνει ασχολίαστο από τους ανταγωνιστές, που στην προκειμένη είναι οι κατασκευαστές PC. Πρώτη είναι η Lenovo η οποία αποκαλεί