Test-Drive-Home Μισοτελειωμένο
ΕΡΩΤΗΣΗ
Πινακίδες Αναγγελίας κινδύνου.
Οι πινακίδες που μας προειδοποιούν για κάποιον πιθανό ή περχόμενο κίνδυνο χωρίζονται σε :
  • Επικίνδυνων θέσεων.
  • Προσβάσεων οδικών κόμβων.
  • Προσβάσεων ισόπεδων σιδηροδρομικών διαβάσεων ή διαβάσεων τροχιοδρόμου.

Επικίνδυνων θέσεων.

Προσβασης οδικων κομβων.
Προσβάσεων ισόπεδων σιδηροδρομικών διαβάσεων ή διαβάσεων τροχιοδρόμου..

πηγές ενέργειας

Τα πλεονεκτήματα της υβριδικής κίνησης των αυτοκινήτων είναι συνοπτικά τα εξής:
1. Μικρότερο μέγεθος μηχανής εσωτερικής καύσης για αποδόσεις ανάλογες με αυτές ενός συμβατικού οχήματος.
2. Η μηχανή εσωτερικής καύσης τίθεται περιστασιακά εκτός λειτουργίας, οπότε υπάρ-χει μικρότερη κατανάλωση καυσίμου και λιγότερες εκπομπές καυσαερίων.
3. Η ηλεκτρονική διαχείριση κατάστασης λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα και ταυτό-χρονα της μηχανής εσωτερικής καύσης δίνει τη δυνατότητα να λειτουργεί η μηχανή εσωτερικής καύσης σε σταθερή ταχύτητα-φορτίο με σχετικά υψηλή απόδοση.
4. Η δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και η εκμετάλλευση της ενέργειας αυτής για τη φόρτιση των µπαταριών.
5. Καλή περιβαλλοντική απόδοση.
Το Honda Insight, με εκπομπές CO2 στα 80 g/km, παρουσιάζει τις μικρότερες εκπο-μπές CO2 από κάθε όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης που κυκλοφορεί στην αγορά, ενώ αντίστοιχα το Prius, με εκπομπές CO2 104 g/km, έχει τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 από κάθε άλλο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Οι εξαι-ρετικά χαμηλές εκπομπές του Prius είναι εντυπωσιακές, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα πενταθέσιο οικογενειακό αυτοκίνητο που παρ’ όλα αυτά παρουσιάζει χαμηλότερες εκπο-μπές από μικρά αυτοκίνητα Diesel, όπως το Toyota Yaris, το Citroën C2 και το VW Lupo.

Συστήματα υβριδικής μετάδοσης ισχύος

Συνεπώς είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς τον λόγο για τον οποίο τα υβριδικά αυτοκί-νητα έχουν προκαλέσει τόση αίσθηση στον τομέα της αυτοκίνησης και της προστασίας του περιβάλλοντος τα τελευταία χρόνια.
Κατά καιρούς έχουν υπάρξει κριτικές ότι τα υβριδικά οχήματα στην πράξη δεν επι-τυγχάνουν τόσο χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2, τουλάχιστον όχι τις χαμηλές ονομαστικές τιμές που ορίζει ο κατασκευαστής. Όμως το πρόβλημα αυτό είναι σύνηθες σε όλα τα οχήματα ανεξαρτήτως τεχνολογίας και ακόμα δεν είναι σαφές εάν υπάρχει διαφορετική απόκλιση των πραγματικών από τις επίσημες ονομαστικές τιμές των υβριδικών οχημάτων σε σύγκριση με τις αντίστοιχες τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκ-πομπών CO2 των συμβατικών οχημάτων.
Ωστόσο είναι γεγονός ότι τα υβριδικά οχήματα συμμορφώνονται με τις νομοθετημένες απαιτήσεις εκπομπών ρύπων χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.

Designed & Hosted byTakis
color
Πληροφορίες
Ρυθμίσεις
Μήνυμα
Αρχικές Ρυθμίσεις