Test-Drive-Home Μισοτελειωμένο
ΕΡΩΤΗΣΗ
Τι είναι ο πολλαπλασιαστής.

Είναι ένα επαγωγικό πηνίο (μετασχηματιστής Ruhmkorf) που αποτελείται από δύο πηνία (συνήθως από χαλκό). Το πρώτο πηνίο (πρωτεύον) έχει λίγες σπείρες και σύρμα μεγάλης διατομής (χοντρό). Αυτό το πηνίο διαρρέεται από το ρεύμα της μπαταρίας (χαμηλή τάση πχ 12 V). Το δευτερεύον πηνίο αποτελείται από πολλές σπείρες και σύρμα μικρής διαμέτρου. Όταν το πρώτο πηνίο διαρρέεται από ρεύμα, δημιουργείται μαγνητικό πεδίο γύρω του.

Φαινόμενο επαγωγής 20.000 Volts

Η απότομη διακοπή του ρεύματος συνεπάγεται τη δημιουργία υψηλής τάσης στο δευτερεύον πηνίο. Στους σύγχρονους πολλαπλασιαστές η τάση μπορεί να φτάσει τα 20.000 Volts
Για να δημιουργηθεί σπινθήρας στους αναφλεκτήρες (μπουζί) σε κανονικές συνθήκες θερμοκρασίας και πίεσης είναι αρκετά για να πάρει φωτιά το καύσιμο (οξυγόνο και πχ βενζίνη) και να αρχίσει να λειτουργεί ο κινητήρας.

Τα Καλώδια

Για να είναι αξιόπιστη η λειτουργία του όλου κυκλώματος και αν έχουμε συνεχή και χωρίς διακοπές λειτουργία του κινητήρα, θα πρέπει και τα καλώδια να είναι απο καλό (αγώγιμο) υλικό και κατάλληλα μονωμένα, τα λεγόμενα μπουζοκαλώδια.

Τα Μπουζί (αναφλεκτήρες)

Το ίδιο ισχύει και για τους αναφλεκτήρες ως προς την ποιότητά τους, διότι πολλές φορές οι σύντομες διακοπές του κινητήρα (ρετάρισμα) οφείλονται είτε σε κατεστραμένο μπουζί είτε σε καλώδια με διαρροές.
Για τον λόγο αυτό θα πρέπει να προτιμάμε να αντικαθιστούμε με καλώδια και αναφλεκτήρες (Μπουζί) με τα αντίστοιχα που προτείνει ο κατασκευαστής, διότι σε άλλη περίπτωση (το φτηνό ανταλλακτικό), θα το πληρώσουμε ακριβά σε κατανάλωση βενζίνης, αφου δεν θα μας ικανοποιεί η απόδοση του κινητήρα.

Σύγχρονες μέθοδοι ανάφλεξης.

Στους νέους κινητήρες ρύθμιση πλέον ο συγχρονισμός της ανάφλεξης δεν γίνεται με μηχανικό τρόπο (distributor), αλλά γίνεται με ηλεκτρονικό τρόπο (sensors + ECU) και τελευταία υπάρχει ένας πολλαπλασιαστής για κάθε κύλινδρο άρα και για κάθε αναφλεκτήρα(μπουζί) ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη απόδοση του κινητήρα.


H συμπεριφορά του οδηγου στο δρομο

  • Δεν οδηγούμε επιθετικά – σεβόμαστε τις προτεραιότητες και δεν κορνάρουμε χωρίς λόγο.
  • Αντιμετωπίζουμε με στωικότητα αργά κινούμενα οχήματα, ηλικιωμένους πεζούς, ζώα που μπορεί να συναντούμε στο δρόμο μας, νέους οδηγούς ή οδηγούς που εκπαιδεύονται, την κυκλοφοριακή συμφόρηση.
  • Δίνουμε χρόνο στον εαυτό μας και σκεφτόμαστε ορθολογιστικά.
  • Διατηρούμε την αυτοκυριαρχία μας, παρά την όποια παραβατική, ενοχλητική και επιθετική συμπεριφορά εντοπίσουμε σε σχέση με εμάς ή μη.
  • Αν αυτό δεν είναι δυνατό, και αφού έχουμε απομακρυνθεί από το ερέθισμα του θυμού μας, σταθμεύουμε όσο μπορούμε πιο σύντομα, μέχρι να ηρεμήσουμε (μπορούμε να δοκιμάσουμε να βγούμε από το αυτοκίνητο, να ακούσουμε μουσική και γενικά να κάνουμε κάτι που θα μας χαλαρώσει).
  • Αν θεωρήσουμε ότι ένας οδηγός παρεκτρέπεται, προσπαθούμε να τον αποφύγουμε και να απεμπλακούμε από την κατάσταση.

Διαχείριση συναισθημάτων

  • Αν παρατηρήσουμε ότι μας πλησιάζουν πεζοί με επιθετική διάθεση, παραμένουμε στο όχημά μας, κλειδώνουμε τις ασφάλειες του αυτοκινήτου και ανεβάζουμε τα παράθυρα.
  • Δεν παίρνουμε προσωπικά τις αντιδράσεις των άλλων οδηγών.
  • Όταν βιαζόμαστε, δεν αυξάνουμε ταχύτητα.
  • Ακόμη και όταν μιλάμε με έναν πεζό, αποφεύγουμε να κάνουμε χειρονομίες και γκριμάτσες που ένας άλλος οδηγός θα μπορούσε να μεταφράσει ως εχθρικές, αγενείς και αρνητικές.
  • Όταν κάνουμε ένα οδηγικό λάθος, τότε αναγνωρίζουμε το λάθος μας και ζητάμε συγγνώμη (με χειρονομία, αν δεν μπορούμε διαφορετικά).
  • Τόσο τα μάτια μας, όσο και το μυαλό μας πρέπει να είναι στο δρόμο όσο οδηγούμε.

Designed & Hosted byTakis
color
Πληροφορίες
Ρυθμίσεις
Μήνυμα
Αρχικές Ρυθμίσεις