Test-Drive-Home Μισοτελειωμένο
ΕΡΩΤΗΣΗ

υβριδικά οχήματα

Το 1977 η Toyota επέλεξε, για να καταδείξει τις μελλοντικές προθέσεις της, το υβριδικό Toyota Sports 800 με αεροστρόβιλο. Χρησιμοποιώντας ένα σπορ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων, η Toyota πρότεινε μια έξυπνη και περιβαλλοντικά συμβατή λύση και δημιούργησε μια φιλοσοφία που θα ωρίμαζε και θα εξελισσόταν σε αυτό που σήμερα ονομάζεται «Hybrid Synergy Drive». Είκοσι χρόνια μετά, το 1997, η Toyota παρουσίασε ένα υβριδικό λεωφορείο παραγωγής, το Coaster Hybrid, και το Prius, το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο.

Ιστορικη Αναδρομή

1989 Η Audi παρουσίασε την πρώτη γενιά του πειραματικού οχήματος Audi Duo βασισμένο στο Audi 100 Avant Quattro. Το αυτοκίνητο είχε έναν ηλεκτρικό κινητήρα 12,6 hp,ο οποίος κινούσε τους πίσω τροχούς αντί για έναν κεντρικό άξονα. Η μπαταρία νικελίουκαδμίου παρείχε την ενέργεια. Η μπροστινή κίνηση τροφοδοτούνταν από έναν κινητήρα πέντε κυλίνδρων 2,3 L με απόδοση 136 hp. Δύο χρόνια αργότερα η Audi παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του Duo, επίσης βασισμένη στο Audi 100 Avant Quattro.
1997 Το Toyota Prius παρουσιάστηκε στην ιαπωνική αγορά δύο χρόνια πριν από την ημερομηνία του επίσημου λανσαρίσματός του και πριν από την παγκόσμια διάσκεψη για την υπερθέρμανση του πλανήτη στο Κιότο, που πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους. Οι πωλήσεις του πρώτου χρόνου έφτασαν σχεδόν τις 18.000.
1997 Η Audi έγινε ο πρώτος κατασκευαστής στην Ευρώπη που έβαλε ένα υβριδικό όχημα στη μαζική παραγωγή: το Audi Duo βασισμένο στο A4 Avant. Το όχημα κινούνταν από έναν κινητήρα TDI 1,9 L, 90 hp σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 29 hp. Και οι δύο πηγές ισχύος κινούσαν τους μπροστινούς τροχούς. Μία μπαταρία ζελέ μολύβδου στο πίσω μέρος αποθήκευε την ηλεκτρική ενέργεια. Το Duo δεν υπήρξε εμπορική επιτυχία και για τον λόγο αυτό καταργήθηκε, παρακινώντας τους Ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εστιάσουν τις επενδύσεις έρευνας και ανάπτυξης στα ντίζελ.
19971999 Στην Καλιφόρνια παρουσιάστηκε από τους μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων ένας μικρός αριθμός εξ ολοκλήρου ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των: EV Plus της Honda, EV1 της GM, το ηλεκτρικό μικρό ανοιχτό φορτηγό S10, ένα μικρό ανοιχτό φορτηγό Ford Ranger και το RAV4 EV της Toyota. Παρά τον αρχικό ενθουσιασμό αυτών που υιοθέτησαν αυτή την τεχνολογία, τα ηλεκτρικά απέτυχαν να προσελκύσουν περισσότερους από μερικές εκατοντάδες οδηγούς για το κάθε μοντέλο. Μέσα σε λίγα χρόνια τα προγράμματα της εξ ολοκλήρου ηλεκτροκίνησης εγκαταλείφθηκαν.

η προσοχη σας αυξάνει την οδικη ασφαλεια

1999 Η Honda παρουσίασε το δίπορτο Insight, το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο που θα «χτυπούσε» τη μαζική αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών. Το Insight κέρδισε πλήθος βραβείων και έλαβε βαθμολογίες χιλιομετρικής διάνυσης της EPA των 61 μιλίων ανά γαλόνι (m/g) στην πόλη και 70 m/g στον αυτοκινητόδρομο.
2000 Η Toyota παρουσίασε το Toyota Prius, το πρώτο υβριδικό τετράπορτο sedan που διατέθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες.
2002 Η Honda παρουσίασε το Honda Civic Hybrid, το δεύτερο εμπορικά διαθέσιμο υβριδικό βενζινοκίνητοηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο. Η εμφάνιση και η απόδοση του Civic Hybrid ήταν (και εξακολουθούν να είναι) πανομοιότυπες με αυτές του συμβατικού Civic.
2004 Το Toyota Prius II κέρδισε τα βραβεία Αυτοκινήτου της Χρονιάς του 2004 από το περιοδικό Motor Trend Magazine και από την Έκθεση Αυτοκινήτου της Βόρειας Αμερικής.
Η Toyota εξεπλάγη από τη ζήτηση και αύξησε την παραγωγή της από 36.000 σε 47.000 αυτοκίνητα για την αγορά των ΗΠΑ. Οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές περίμεναν έως και έξι μήνες για να αγοράσουν το Prius του 2004. Ο πρόεδρος πωλήσεων της Toyota Motor των ΗΠΑ Jim Press το αποκάλεσε ως «το πιο καυτό αυτοκίνητο που είχαμε ποτέ».
2009 Νέα εξελιγμένα μοντέλα κάνουν την εμφάνισή τους στις γραμμές παραγωγής Toyota. Τα Prius IIΙ, Lexus RX 450h, Honda Insight και άλλα διεκδικούν μερίδιο στην αγορά του αυτοκινήτου και στην Ελλάδα.
2010 Νέα μοντέλα, όπως τα Honda Juzz, Auris hybrid, Porsche Cayenne, VW Touareg και άλλα, που εμφανίζονται συνεχώς, αποδεικνύουν ότι οι τεχνολογίες της εναλλακτικής αυτοκίνησης, λόγω των συνεχώς αυξανόμενων αυστηρών περιβαλλοντικών προϋποθέσεων για την αυτοκινητοβιομηχανία, έχει γίνει μονόδρομος.


Οδόστρωμα Ερεισμα Λωριδες Κυκλοφοριας

Τα όρια του οδοστρώματος καθορίζονται συνήθως από συνεχείς γραμμές λευκού χρώματος (οριογραμμές). Σε κανονική πορεία θα πρέπει να οδηγείτε όσο το δυνατόν πιο κοντά στο δεξιό όριο του οδοστρώματος. Σε περίπτωση δύο ή περισσοτέρων λωρίδων ανά κατεύθυνση θα πρέπει να οδηγείτε στο μέσον της λωρίδας σας.

Τα ερείσματα : Βρίσκονται εκατέρωθεν του οδοστρώματος και συνορεύουν με αυτό. Σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. το έρεισμα είναι η πέραν του οδοστρώματος ακραία λωρίδα της οδού.
Δεν μπορείτε να οδηγείτε πάνω στα ερείσματα αλλά μπορείτε ενδεχομένως, να κινηθείτε σε, να σταματήσετε ή να σταθμεύσετε σε αυτά εκτός αν πρόκειται για ειδικό δρόμο (π.χ. για ποδηλάτες, πεζοδρόμιο κλπ.).

Το οδόστρωμα με περισσότερες από δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση.

Όταν το οδόστρωμα αποτελείται από δύο τουλάχιστον λωρίδες ανά κατεύθυνση εντός κατοικημένης περιοχής ή από τρεις τουλάχιστον λωρίδες ανά κατεύθυνση εκτός κατοικημένης περιοχής, τότε η κυκλοφορία μπορεί να διεξάγεται σε στοίχους.
Δεν μπορείτε να αλλάξετε στοίχο παρά μόνο αν επιθυμείτε να αλλάξετε κατεύθυνση ή να προσπεράσετε. Πριν όμως πραγματοποιήσετε αυτόν τον ελιγμό βεβαιωθείτε ότι δεν θα διατρέξετε ή δεν θα προκαλέσετε κανέναν κίνδυνο στους άλλους χρήστες. Προειδοποιήστε τους για το σκοπό σας με τη χρήση των δεικτών αλλαγής κατευθύνσεως (φλας).
Όταν το οδόστρωμα αποτελείται από δύο ή περισσότερες λωρίδες ανά κατεύθυνση, οι οδηγοί φορτηγών, λεωφορείων και βραδυπορούντων γενικά οχημάτων υποχρεούνται να τα οδηγούν στη δεξιά λωρίδα. Οι οδηγοί μοτοποδηλάτων, ποδηλάτων και μη μηχανοκινήτων οχημάτων πρέπει να κινούνται μέσα και κατά μήκος οιουδήποτε βατού ερείσματος της οδού προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας (εφόσον αυτό δεν προκαλεί δυσχέρεια στους χρήστες του) ή κοντά στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος.
Σε αυτοκινητόδρομους ή οδούς ταχείας κυκλοφορίας με τρεις ή περισσότερες λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση τα φορτηγά μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων, τα λεωφορεία ή οι συνδυασμοί οχημάτων (συρμοί) μήκους άνω των 7 m (σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και οι συνδυασμοί αντίστοιχου μήκους με τροχόσπιτα) απαγορεύεται να καταλαμβάνουν άλλη λωρίδα εκτός των δύο πλησιεστέρων προς το δεξιό άκρο του οδοστρώματος.
Αυτό σημαίνει ότι, τα οχήματα αυτά δεν επιτρέπεται ούτε για προσπέρασμα να καταλαμβάνουν την τρίτη λωρίδα της κατευθύνσεώς τους.

Ειδικές λωρίδες κυκλοφορίας : Αποσκοπούν στην αρμονική συμβίωση των χρηστών της οδού και προορίζονται για αποκλειστική χρήση ορισμένων τύπων οχημάτων (π.χ. λεωφορεία, βραδέα οχήματα, ποδήλατα).

Designed & Hosted byTakis
color
Πληροφορίες
Ρυθμίσεις
Μήνυμα
Αρχικές Ρυθμίσεις