ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
Μια κακή ζυγοστάθμιση, Προκαλεί ταλαντώσεις στο τιμόνι και φθείρει πρόωρα τα ελαστικά.
Η κακή ευθυγράμμιση των τροχών προκαλεί, Απόκλιση της πορείας και φθορά στο πέλμα των ελαστικών
Όταν ο εκκινητής (μίζα) δεν ξεκινά, η πιθανή αιτία είναι η Κακή κατάσταση του συσσωρευτή (μπαταρία).
Η κυριώτερη συνέπεια, οταν δεν λειτουργει ο ανεμιστήρας του κινητήρα, ειναι η Υπερθέρμανση του κινητήρα.
Ο πολλαπλασιαστής ειναι Μία συσκευή, που μετατρέπει την τάση ρεύματος από χαμηλή σε υψηλή.
Ο συσσωρευτής παθαίνει ζημιά, Όταν παραμείνει για πολύ καιρό αχρησιμοποίητος.
Η πέδη σταθμεύσεως (δηλ. το χειρόφρενο) χρησιμοποιείται, Για την ακινητοποίηση του οχήματος σε περίπτωση σταθμεύσεως και ως βοηθητική πέδη σε κάθε περίπτωση που μπορεί να απαιτηθεί.
Όταν τα ελαστικά του οχήματός σας έχουν φθαρεί υπερβολικά στο μέσο (κέντρο) του πέλματος, Το πιο πιθανό είναι ότι υπήρχε υπερβολική πίεση στα ελαστικά για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Ένας κατεστραμμένος θερμοστάτης που μένει κλειστός λόγω βλάβης, μπορεί να προκαλέσει, Επικίνδυνη άνοδο της θερμοκρασίας του κινητήρα.
Σε περίπτωση που καεί μία ασφάλεια, την αντικαθιστάτε, Με καινούργια ασφάλεια της ίδιας εντάσεως ρεύματος.
Αν ανάψει η ενδεικτική λυχνία πιέσεως του λαδιού του κινητήρα, ενώ αυτός λειτουργεί, πρέπει Να ελέγξετε την ποσότητα του λαδιού και να συμπληρώσετε αν χρειάζεται.
Προκειμένου να αντικαταστήσετε τον τροχό με τον εφεδρικό (ρεζέρβα, ξεσφίγγετε τις βίδες (μπουλόνια) με τα οποία συγκρατείται ο τροχός, με το ειδικό κλειδί ενώ ο τρόχος ακουμπά στο έδαφος.
Ο συμπλέκτης χρησιμεύει στο να να αποσυνδέει και να επανασυνδέει τον κινητήρα με τα υπόλοιπα μέρη του συστήματος μεταδόσεως κινήσεως.