σηματα για αυτοκινητο
σηματα οδικης κυκλοφοριας
ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
    σιματα για διπλομα  test kok υπουργείου
διπλωμα οδηγησης υπουργειο
φωτα αυτοκινητου ονομασιεσ    -  
    
πει φορτηγου περιπτωσεισ
test drive online
    
τεστ κοκ μηχανησ
    
αξονες ρυμουλκουμενου με φρενα
βιβλιο οδηγησης αυτοκινητου
πει λεωφορειου τεστ
σηματα οδηγησης     -  
    
μαθηματα οδηγησης online
τεστ σηματων οδηγησης
διπλωμα δ κατηγοριας τεστ
    
εφαρμογη για διπλωμα οδηγησησ
    
τεστ σηματων υπουργειου
Τα στηριγματα της μοτοσυκλετας.

Το μοτοποδήλατο ή η μοτοσυκλέτα σας χρειάζονται κάποια πρόσθετα εξαρτήματα, με τα οποία στηρίζεται, όταν δεν βρίσκεται σε κίνηση ή δεν βρίσκεσθε εσείς επάνω. Για το σκοπό αυτό υπάρχουν δύο τέτοια εξαρτήματα, το πλαϊνό και το κεντρικό στήριγμα (σταντ). Συνήθως το πλαϊνό στήριγμα το κατεβάζετε με το αριστερό πόδι λίγο πριν κατεβείτε και έτσι στηρίζει τη μοτοσυκλέτα ή το μοτοποδήλατο σχηματίζοντας μια ασύμμετρη τριγωνική βάση στηρίξεως με τους δύο τροχούς.

Πλαϊνό στήριγμα.

Το πλαϊνό στήριγμα πρέπει να συνηθίσετε να το σηκώνετε με το δεξί σας πόδι, πριν ανεβείτε στη μοτοσυκλέτα, ενώ την πλησιάζετε από την αριστερή πλευρά της. Η συνήθεια αυτή εξασφαλίζει ότι δεν θα το ξεχάσετε ανοικτό. Αν αυτό συμβεί, τότε μπορεί να έχετε ακόμη και πτώση στην πρώτη αριστερή στροφή, όταν το στήριγμα θα συρθεί στο έδαφος απρόσμενα. Αρκετοί τύποι έχουν από κατασκευής έναν ειδικό μηχανισμό (βαλβίδα), ο οποίος δεν επιτρέπει την εκκίνηση του κινητήρα, χωρίς να έχει προηγουμένως σηκωθεί το πλαϊνό στήριγμα. Χρησιμοποιείτε το κεντρικό στήριγμα, όταν έχετε την πρόθεση η μοτοσυκλέτα σας να μείνει ακίνητη για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό παρέχει σταθερότερη στήριξη.

Τοποθετήστε πατώντας, με το δεξί σας πόδι, κάτω το μοχλό του στηρίγματος, που προεξέχει, ενώ βρίσκεσθε στην αριστερή πλευρά της μοτοσυκλέτας. Κρατήστε με το αριστερό χέρι την αριστερή λαβή του τιμονιού και με το δεξί τη λαβή στο πλαίσιο του δικύκλου, που βρίσκεται ακριβώς εμπρός σας. Η κίνηση γίνεται γρήγορα και συντονισμένα ενώ συγχρόνως πατάτε το μοχλό του κεντρικού στηρίγματος. Σηκώστε την με το δεξί σας χέρι και κρατώντας το τιμόνι στα ίσια με το αριστερό ακολουθήστε την κίνηση της μοτοσυκλέτας ελαφρά προς τα πίσω.

Κεντρικό στήριγμα.

Το κεντρικό στήριγμα προσφέρει την απαραίτητη στήριξη για εργασίες συντηρήσεως, όπως η ρύθμιση της αλυσίδας κινήσεως ή η επισκευή των ελαστικών.
Διαλέξτε για τη στήριξη της μοτοσυκλέτας σας οριζόντιο έδαφος (κατά το δυνατό) και να βάζετε πάντα κάποια σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, αφού σβήσετε τον κινητήρα. Ελέγξτε τη σκληρότητα του εδάφους ή της ασφάλτου. Υπάρχει περίπτωση ανατροπής της μοτοσυκλέτας, αν τα στηρίγματα βυθισθούν στο έδαφος ή τη μαλακή άσφαλτο. Στην ανάγκη, τοποθετήστε κάτω από τα στηρίγματα, κάποια φαρδιά επίπεδη πέτρα, μια σανίδα ή ένα κομμάτι λαμαρίνας.
Αν το έδαφος είναι επικλινές, τότε φροντίστε η στήριξη να γίνεται με τέτοιο τρόπο, ώστε το χαμηλότερο σημείο του εδάφους να είναι προς την αντίθετη φορά από αυτήν που διπλώνουν τα στηρίγματά σας.

Η στάση-θέση οδηγήσεως.

Η ίδια η μοτοσυκλέτα, ανάλογα με τον τύπο της επιβάλλει μια στάση- θέση οδηγήσεως. Στο σχήμα 5.2α φαίνεται η σωστή στάση οδηγήσεως σε μοτοσυκλέτα τουρισμού. Η θέση αυτή πρέπει να είναι άνετη. Πρέπει να  πατάτε άνετα και τα δυο σας πόδια στο έδαφος, όταν βρίσκεσθε "εν στάση".
Τα χέρια σας πρέπει να ακουμπούν επάνω στις χειρολαβές χαλαρά και τα χειριστήρια να βρίσκονται σε τέτοια θέση, ώστε έχοντας τα δάκτυλά σας επάνω στους χειρομοχλούς συμπλέκτη και εμπρόσθιου φρένου, η ράχη του καρπού σας να είναι ευθεία προέκταση του πήχη σας. Εάν δεν είναι πρέπει αυτά να ρυθμισθούν ανάλογα.
Πρέπει να θεωρείτε ότι η μπάρα του τιμονιού, τα χέρια σας και το στέρνο σας σχηματίζουν ένα στεφάνι, που είναι ελαφρά λυγισμένο, αλλά αντιστέκεται σε οποιαδήποτε παραμόρφωση, που προκαλείται χωρίς τη συναίνεσή σας. Το στεφάνι αυτό πρέπει να αποκτά τη μέγιστη ακαμψία σε πολύ απότομα φρεναρίσματα. Εκεί, σπρώχνοντας με τους καρπούς σας τις λαβές του τιμονιού σταθερά προς τα εμπρός, αναγκάζετε το τιμόνι να μείνει στην ευθεία, απορροφώντας κάθε δύναμη που τείνει να το στρέψει προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση. Να μην ξεχνάτε ότι στο φρενάρισμα πανικού τα πόδια σας σφίγγουν επάνω στο δοχείο βενζίνης.
Κατά την οδήγηση τα πόδια σας πρέπει να πατάνε καλά στα υποπόδια (μαρσπιέ). Όταν ανωμαλίες του εδάφους το απαιτούν, μεταφέρετε κατά το δυνατόν το βάρος σας στα πόδια, ελαφρύνοντας το κάθισμά σας στη σέλα. Έτσι επιτυγχάνετε καλύτερο έλεγχο και βέβαια μεταφέρετε το κέντρο βάρους του συστήματος χαμηλότερα.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε όλα αυτά τα χρόνια. Θα χαρούμε να μάθουμε από τις παρατηρήσεις σας.

...
Παρουσιάστηκε σφάλμα κατά την αποστολή του email, παρακαλούμε προσπαθηστε ξανα!
Το μήνυμά σας στάλθηκε με επιτυχία. Ευχαριστούμε!
Αποστολη
color selector
φωτα αυτοκινητου θεωρια online διπλωμα οδηγησησ
διπλωμα λεωφορειου πει test drive greece
διπλωμα οδηγησησ φορτηγου εξετασεισ για διπλωμα οδηγησησ
διπλωμα οδηγησησ σηματα βιβλιο εξετασεισ σηματα ημερομηνιεσ